niedziela, 2 czerwca 2013

Inne tłumaczenia.

DANGER
DANGER'S BACK
B.R.O.N.X
SIGNED ANONYMOUS
AFTERLIGHT
DARK BLUE & BRUISED
TAKE YOU
MIND GAMES
30 DAY BOYFRIEND
CABIN 304
FIX YOU
7 MINUTES IN HEAVEN
DON'T TALK TO STRANGERS
TWO CAN PLAY THIS GAME
ALWAYS HERE
YOU ARE MY ONLY SHAWTY
CALL MY SISTER
HIDE AND SEEK
DANGEROUSLY SEXY
THE END OF INNOCENCE
CHANGED
THESE FOUR WALLS
LOVE WINS IN THE END
LIGHT ME UP
WHEN EVIL TAKES OVER
CRIMINAL LOVE
AN ABC LOVE STORY
BAD GIRLS DON'T DIE
PLOTWIST
100 THINGS
THE FLIRTING GAME
STEP BROTHERS
MEET BRYONY
101 REASONS TO SMILE
BLURRED LINES
A CHANGE OF LIFE
#BLURREDLINES
GREEN EYES
THE PICTURE
THE LOVER
 HACKED
106 REASONS
 HER PROTECTOR
 SOLD
THE LORD
ENEMIES WITH BENEFITS
KAIA 
WEAKNESS
BOUND
ROOM269
BAD
FOR RICHER OR POORER


ONE DIRECTION:
COLD
DARK
HIRED FOR STYLES
MY BOYFRIEND'S BROTHER
BALANCE
 FORGOTTEN
BOUND
HIRED FOR STYLES


BRAKUJE JAKIEGOŚ OPOWIADANIA? NAPISZ ! :)

PRZYPOMINAM ŻE LINKI DO OPOWIADAŃ PISANYCH PRZEZ WAS ZOSTAWIAJCIE >TUTAJ<

2 komentarze:

  1. http://tlumaczenie--deal.blogspot.com/

    Jeśli jest ci zlecone chronienie córki szefa Mafii, zrobiłbyś to?

    Justin to zrobił.

    Jeśli jest ci zlecone, żeby była twoja dziewczyną, aby wszystko było bardziej wiarygodne, zrobiłbyś to?

    Ponownie, Justin to zrobił.

    Ale co zrobisz, gdy zdasz sobie sprawę z tego, że uczucia zaczynają się również angażować, ale bardziej z twojej strony?

    Justin nie mógł i nie zrobił z tym nic.

    Bo w ostateczności jest to tylko interes.

    http://tlumaczenie-irreplaceable.blogspot.com/

    Spojrzał na mnie z takim chłodem w oczach, że w tym momencie byłam przerażona.
    "Justin..."
    "Sprawiłaś, że myślałem, że jedyna dobra rzecz w moim życiu przepadła," Zaczął, potrząsając swoją głową w ta i z powrotem, pociągając za końcówki włosów. "Sprawiłaś, że myślałem, że ona odeszła... Odeszła na zawsze."
    "Jestem tutaj..." Wyszeptałam, błagając go żeby wrócił. Nie mogłam znieść oglądania go takiego; zwłaszcza, że to wszystko przeze mnie.
    "Nie," Potrząsnął głową, cały chłód powrócił do jego oczu. "Nie, nie jesteś." Podnosząc głowę do góry, spojrzał mi prosto w oczy. "Nigdy nie byłaś."

    ZAPRASZAM:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. http://it-is-not-i-killed-her.blogspot.com/

    On.
    Oskarżony o zabójstwo dziewczyny, którą kochał.
    Wyjeżdza do L.A. i wraca po 3 latach.
    Ona.
    Straciła siostrę w wieku 14 lat. Zamknęła się w sobie.
    Zaczęła chodzić na imprezy.
    Z cichego dziecka stała się seksowną kobietą.
    Oni nie wiedzą kim są dla siebie.
    Coś zaczyna iskrzyć.
    A może chodzi tylko o seks?
    Ich rodziny się nie nienawidzą,
    i zrobią wszystko,
    aby ich rozdzielić.

    OdpowiedzUsuń